Blog o tym co robimy, zawodowo :)

Piszemy o reklamie, content marketingu
i blogosferze.

„Szósta lamentacja”- kampania Wydawnictwa Hachette na blogach

To pierwsza kampania na blogach o tematyce historycznej przeprowadzona przez Blomedia.pl Jest jedną z kampanii, która udowadnia, że reklama w blogosferze umożliwia bezpośrednie dotarcie do określonej grupy odbiorców. Jest to również przykład reklamy natywnej, którą zgodnie z najnowszymi trendami w marketingu, wdraża agencja Blomedia.pl

Kiedy do opactwa gilbertynów zgłasza się starszy mężczyzna, były hitlerowski zbrodniarz wojenny, prosząc o schronienie w klasztorze, ojciec Anselm rozpoczyna swoje śledztwo. Próbuje dociec prawdy o wydarzeniach, które rozegrały się w czasach drugiej wojny światowej w Paryżu. Prawdy, która okazuje się szokująca…

Jak jest prawda można się przekonać biorąc udział w konkursie na jednym z blogów i wygrywając książkę „Szósta lamentacja”: http://www.nieznanahistoria.pl/konkurs-wygraj-szosta-lamentacje/ ; http://alehistoria.blox.pl/2013/02/KONKURS-8222SZOSTA-LAMENTACJA8221-NA-BLOGU.html ; http://czasgentlemanow.pl/2013/02/kryminalny-konkurs-z-hachette/


Wydawnictwo Hachette zdecydowało się promować jedną z nowości wydawniczych na blogach historycznych. Na blogach można wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z egzemplarzy książki „Szósta lamentacja” oraz zapoznać się z recenzjami książki, napisanymi przez niezależnych autorów blogów. Dodatkowo te działania promocyjne wsparte są kampanią display na blogach zaangażowanych w działania typu content.