Najlepsi autorzy, najpopularniejsi blogerzy

Wielkie i małe społeczności, szeroka tematyka oraz zaangażowani odbiorcy.

Media, odwiedzane i czytane przez miliony użytkowników.

Zakres tematyczny naszych mediów - serwisów i blogów - jest bardzo szeroki. Współpracujemy z ponad 300 autorami i najpopularniejszymi blogerami, osobami mającymi realny wpływ na kształtowanie opinii zakupowych i świadomości na temat marki lub produktu. Wierzymy, iż odpowiednie dopasowanie zarówno tematyki, jaki i grupy docelowej oraz rozwiązań, które oferujemy przekłada się bezpośrednio na sukces i efektywność prowadzonych dla Państwa działań reklamowych.

Nowe technologie

Obecnie nic nie rozwija się w takim tempie jak nowe technologie. Są wszechobecne i coraz dostępniejsze. Klienci chcą wiedzieć coraz więcej, lecz w gąszczu informacji o smartfonach, konsolach i tabletach nie łatwo nadążyć za trendami. Na szczęście my trzymamy rękę na pulsie! Co ważniejsze, zdajemy sobie sprawę, że tematy te pasjonują dynamicznie powiększającą się grupę odbiorców, z których nie wszyscy są ekspertami. Nie trzeba być geekiem, żeby nas zrozumieć. Chociaż nie jeden geek znajdzie tu coś dla siebie.

Do szerokiej rzeszy czytelników docieramy dwutorowo. Z jednej strony, prowadzimy trzy autorskie serwisy. Gadzetomiania.pl – niezwykle popularna i bardzo lubiana przez czytelników strona, poświęcona jest ciekawostkom i nowościom ze sfery nowych technologii. Na fotoblogia.pl, piszemy o wszystkim co związane z nowoczesną fotografią – aparatach, osprzęcie, programach do obróbki zdjęć. Z kolei komorkomania.pl to kompleksowy serwis poświęcony bieżącym informacjom i trendom w telefonii komórkowej. Czytelnicy zaglądają tu, by znaleźć testy i recenzje najnowszych urządzeń mobilnych, gier i aplikacji.

Oprócz zamieszczania publikacji we własnych serwisach, współpracujemy z licznymi blogerami specjalizującymi się w podobnej tematyce.  Kombinacja tych dwóch kanałów dotarcia do czytelnika przynosi najskuteczniejsze efekty i jest świetnym rozwiązaniem dla reklamodawców.

nowe-technologie
30 blogów technologicznych, ponad 2 mln unikalnych użytkowników*

Lifestyle

Life style to dziś niezwykle szeroka i popularna kategoria. Ile blogów – tyle pomysłów na siebie. Coraz więcej osób dzieli się w internecie swoimi zainteresowaniami, obserwacjami i doświadczeniami. Czytelnicy podchwytują ich historie, bo widać w nich prawdziwe pasje i emocje. Są dla nich wiarygodne, a ich autorzy, jeśli podzielają zainteresowania, automatycznie stają się partnerami do rozmowy.  Life style to słowo-klucz. Tematy, których dotyczą blogi mogą nie mieć ze sobą nic wspólnego – opisywać przeżycia związane z podróżami, życiem w wielkim mieście, opowiadać o designie, gotowaniu, czy zdrowiu. To, co jednak zawsze widoczne jest w nich na pierwszy rzut oka, to prawdziwa pasja i ogromne zaangażowanie autora.

Mimo najróżniejszych zainteresowań,  ich wspólną cechą zawsze  jest bardzo wysoka jakość tworzonych treści. Są to osoby o ugruntowanej  pozycji, które wśród swoich czytelników mogą poszczycić się autorytetem. Ich publikacje są nie tylko bardzo atrakcyjne merytorycznie, ale i, za sprawą autorskich zdjęć, wizualnie. Wokół blogów budują się niezwykle aktywne społeczności, które żywo reagują na wpisy autorów. Trudno wyobrazić sobie idealniejsze środowisko do promocji nie tylko nowych produktów, ale i trendów.

lifestyle
80 blogów lifestylowych, ponad 1.18 mln unikalnych użytkowników*

Kulinaria

Moda na gotowanie obecna jest we wszystkich mediach. Teleturnieje, rewolucje, przepisy i porady pobudzają naszą wyobraźnię i kubki smakowe. Gotują gwiazdy, gotują dzieci, gotują blogerzy. Nie ma się co oszukiwać – dobrze zjeść lubimy wszyscy. Na sklepowych półkach mamy dostęp do coraz większej ilości ciekawych produktów i poszukujemy pomysłów jak je wykorzystać. Z drugiej strony, wraca moda na potrawy z kuchni naszych mam i babć. Gdybyśmy chcieli skompletować książki kulinarne na interesujące nas akurat tematy, w przeciętnej wielkości M3 mogłoby nie starczyć miejsca. Głównym źródłem wiedzy na wszystkie te tematy jest więc oczywiście internet. Tu co dzień przybywają setki nowych receptur. Tu, amatorzy gotowania i domowych wypieków coraz częściej zaglądają w poszukiwaniu porad, przepisów i inspiracji.

Wiemy, że dla czytelników najbardziej liczą się nie tyle same przepisy, co zbudowana wokół nich historia – osobiste komentarze, pomysły i inspiracje autorów. Wiemy też, że wysokiej jakości content to klucz do sukcesu reklamodawców, którzy prezentują na blogach swoje produkty. Wpisy modnego blogera kulinarnego potrafi śledzić kilkadziesiąt tysięcy osób – nie przesadzamy! Zaprzyjaźnieni z nami blogerzy mają pokaźne rzesze czytelników. Nie tylko wyszukują przepisy, ale sami je też tworzą i modyfikują. Osobnym tematem są fantastyczne zdjęcia przygotowywanych przez nich potraw, które pojawiają się na blogach. One nikogo nie pozostawią obojętnym.

kulinaria
Ponad 100 blogów kulinarnych, ponad 6 mln unikalnych użytkowników*

Motoryzacja

Coraz szybsze samochody, coraz wydajniejsze silniki, nowe źródła energii – możliwości rozwoju tej branży są nieograniczone. Niewiele jest też tematów, które tak pobudzają emocje. Tu gdzie jedni skrytykują ilość koni mechanicznych, inni dopatrzą się pięknej linii. Takie dyskusje są zapewne domeną panów, ale zapewniamy, że nasz serwis – autokult.pl odwiedza również spora rzesza czytelniczek.  Piszemy w nim nie tylko o najnowszych modelach aut, ale udzielamy też porad jak dbać o swój samochód, opisujemy konkretne modele, kładąc nacisk na to, z jakimi typowymi awariami mogą spotkać się ich użytkownicy.  Testujemy, podpowiadamy i zdajemy relacje z najważniejszych imprez motoryzacyjnych.  Przekazujemy informacje z pierwszej ręki.

Ponieważ wiemy, że motoryzacja dla wielu osób stała się stylem (a w niektórych przypadkach nawet sensem!) życia, szczególna uwagę kierujemy w stronę blogerów piszących na ten temat. Tak, jak w innych kategoriach tematycznych, i tu wysoko ustawiliśmy poprzeczkę. Zarówno my, jaki i czytelnicy, cenimy we współpracujących z nami blogerach własny punkt widzenia, świeże spojrzenie i niezwykle rozległą wiedzę na temat samochodów. Reklamodawcy w tej branży mają bardzo wysokie wymagania, ale wspólnie udaje się nam im sprostać. Wspólnie zrealizowaliśmy już nie jedna kampanię. W większości były to akcje nowatorskie i niestandardowe.

Motoryzacja
10 blogów motoryzacyjnych, ponad 249 000 unikalnych użytkowników*

Moda i uroda

Na całym świecie tysiące ludzi postanowiły wykorzystać możliwość błyskawicznego publikowania swoich zdjęć w sieci, do tego, żeby dokumentować współczesną modę. I nie chodzi tu o stroje z pokazów i wybiegów. Część z nich fotografuje siebie – swój codzienny strój, lub wymyślne stylizacje. Inni podpatrują trendy na ulicach miast.

Blogi modowe robią dziś zawrotną karierę, a „szafiarki” podbijają salony, serca czytelniczek i stają się celebrytkami. Ich opinie mają nierzadko siłę rażenia porównywalną z popularnym tabloidem. To, co cenią w nich czytelniczki, to własne zdanie, odwaga i prawdziwa pasja.  Poza świeżym spojrzeniem na modę, blogerki uczą nas też pielęgnować urodę. Przedstawiają autorskie recenzje kosmetyków, podpowiadają jak radzić sobie z różnymi problemami, opisują diety i ćwiczenia. Wiele z nich skupia się na makijażu i demonstruje triki, do tej pory znane tylko zawodowym wizażystkom. Chyba nie ma internautki, która nie korzystałaby z ich wskazówek.

Reklamodawcy coraz chętniej współpracują z blogerkami, a pracownicy marketingu i PR-u nie wyobrażają już sobie kampanii produktu związanego z modą, bez zaprezentowania się na poczytnym blogu. I słusznie! Blogerki wnoszą wiele niesztampowych możliwości. Tylko jak wybrać ten właściwy blog, który nie tylko będzie odpowiednio popularny, ale i będzie pasował do naszego produktu? W tej sytuacji warto zwrócić się o pomoc do specjalistów, czyli nas!

*Agregacja statystyk miesięcznych dla mediów własnych i blogów prywatnych (dane dostarczone przez właścicieli blogów).
Fashion & Beauty
60 blogów modowych, ponad 2.5 mln unikalnych użytkowników*