Kampanie z efektem WOW!

Unikalny know-how, autorskie narzędzia i solidne doświadczenie.

Nieliniowe koncepcje, spektakularne realizacje i mierzalne efekty.

Z powodzeniem realizujemy kampanie marketingowe dla czołowych firm i marek w oparciu o sprawdzone, autorskie formaty. Dobieramy media, sposób komunikacji i rozwiązania tak, aby przekaz był angażujący i wiarygodny, a efekt prowadzonych działań przełożył się bezpośrednio na założenia biznesowe klienta.

Nasi klienci:

blomedia-klienci-400-160-1
blomedia-klienci-400-160-2
blomedia-klienci-400-160-3
blomedia-klienci-400-160-4
blomedia-klienci-400-160-5
blomedia-klienci-400-160-6
blomedia-klienci-400-160-7
blomedia-klienci-400-160-8
blomedia-klienci-400-160-9
    • Zobacz realizacje:

    World Baking Day

    W World Baking Day zaangażowało się wielu szefów kuchni, blogerów i celebrytów z całego świata. Każdy z nich przygotował do projektu swoje ciasto. Przepisy na nie można znaleźć na stronie worldbakingday.com/pl. Uporządkowano je według trudności. Najbardziej skomplikowany deser jest autorstwa amerykańskiej gwiazdy cukiernictwa – Buddy’ego Valastro, znanego z programu “Słodki Biznes” (TLC).

    Polscy uczestnicy imprezy również maja się czym poszczycić – czekoladowy smok blogerki Joanny Niedobeckiej robi furorę na całym świecie.Na stronie można też znaleźć przepisy innych polskich blogerek, m.in. autorek stron Arabeska Waniliowa, Domowe Wypieki, Make Cooking EasierMała Cukierenka.

    W Polsce patronem World Baking Day jest marka “Kasia do pieczenia” (Unilever), a za jej realizację akcji odpowiada Blomedia.pl.

     

    Aktywności i narzędzia:

    • publikacje autorskie
    Make-cooking-easier-Baking-day
    Mala-cukierenka-ciasto-figowe
    Make-life-easier-Tarta
    Mala-cukierenka-ciasto-owocowe

      Smartdriver.pl – AXA Direct

      W ramach współpracy z AXA Direct stworzyliśmy i prowadzimy blog poświęcony motoryzacji i ubezpieczeniom. SmartDriver.pl to miejsce dla miłośników samochodów i wszystkiego co z nimi związane.

      Blog obejmuje różnorodne treści, artykuły, aktualności motoryzacyne i poradniki dotyczące m.in.ekologicznej jazdy, ubezpieczeń samochodowych, bezpieczeństwa na drogach, oszczędnej eksploatacji samochodu. Dużą część informacji na blogu stanowią również galerie zdjęć, filmy video z testami i reportażami.

      Smartdriver.pl zdobył wiele wyróżnień m.in. w konkursie “Firmowy Blog Roku” edycja 2011 -  II miejsce, edycja 2013 – III miejsce.

       

      Aktywności i narzędzia:

      • publikacje autorskie
      • budowa społeczności
      • zarządzanie mediami społecznościowymi
      • promocja w serwisach zewnętrznych
      • nadzór technologiczny
      axa_smart_driver_440x500
      axa_smart_driver2_440x500
      axa_infografika_440x500

        Kamis

        Celem kampanii było dotarcie do osób skupionych wokół tematyki kulinarnej. Zainteresowanie ich przyprawami Kamis Specialite poprzez niestandardowe działania na blogach. Na wybranych blogach przeprowadziliśmy konkursy zachęcające do aktywnego udziału w akcji także czytelników blogów.

        •  w ciągu 4 tygodni 23 publikacje na najbardziej popularnych polskich blogach kulinarnych
        • 700 komentarzy stanowiących źródło cennego feedbacku
        • ponad 2 800 000 wyświetleń kreacji
        • 2 500 kliknięć

         

        Aktywności i narzędzia:

        • testy produktu
        Kamis_440x500

          H&M

          Celem kampanii było zwiększenie współczynnika sprzedaży akcesoriów i biżuterii H&M, promocja dodatków wśród trendsetterek – autorek najpopularniejszych blogów modowych oraz zachęcenie czytelników blogów do interakcji.

          W efekcie udało się zamieścić na blogach cykl ciekawych publikacji opatrzonych licznymi zdjęciami, które wywołały żywą dyskusję – pod wpisami autorek pojawiło się ponad 400 komentarzy od czytelników. Udało się również wzbudzić zainteresowanie akcesoriami H&M czytelniczek blogów, dla których zorganizowaliśmy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

          • cykl doskonałych merytorycznie publikacji
          • ponad 400 komentarzy czytelników pod postami
          • wzrost sprzedaży akcesoriów H&M

           

          Aktywności i narzędzia:

          • publikacja autorska
          HM_440x500
            1 2