Blog o tym co robimy, zawodowo :)

Piszemy o reklamie, content marketingu
i blogosferze.

Newsy, aktualności i inne nowości ze: świata online, reklamy na blogach i życia firmowego.

„Szósta lamentacja”- kampania Wydawnictwa Hachette na blogach

To pierwsza kampania na blogach o tematyce historycznej przeprowadzona przez Blomedia.pl Jest jedną z kampanii, która udowadnia, że reklama w blogosferze umożliwia bezpośrednie dotarcie do określonej grupy odbiorców. Jest to również przykład reklamy natywnej, którą zgodnie z najnowszymi trendami w marketingu, wdraża agencja Blomedia.pl

Kiedy do opactwa gilbertynów zgłasza się starszy mężczyzna, były hitlerowski zbrodniarz wojenny, prosząc o schronienie w klasztorze, ojciec Anselm rozpoczyna swoje śledztwo. Próbuje dociec prawdy o wydarzeniach, które rozegrały się w czasach drugiej wojny światowej w Paryżu. Prawdy, która okazuje się szokująca…

Jak jest prawda można się przekonać biorąc udział w konkursie na jednym z blogów i wygrywając książkę „Szósta lamentacja”: http://www.nieznanahistoria.pl/konkurs-wygraj-szosta-lamentacje/ ; http://alehistoria.blox.pl/2013/02/KONKURS-8222SZOSTA-LAMENTACJA8221-NA-BLOGU.html ; http://czasgentlemanow.pl/2013/02/kryminalny-konkurs-z-hachette/


Wydawnictwo Hachette zdecydowało się promować jedną z nowości wydawniczych na blogach historycznych. Na blogach można wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z egzemplarzy książki „Szósta lamentacja” oraz zapoznać się z recenzjami książki, napisanymi przez niezależnych autorów blogów. Dodatkowo te działania promocyjne wsparte są kampanią display na blogach zaangażowanych w działania typu content.

Święta z Kasią!

W okresie świątecznym odbyła się ostatnia tura kampanii dla kostki do pieczenia- Kasia. Założeniem tej kampanii było podkreślenie, że Kasia w polskich domach gości na świątecznym stole od wielu lat oraz zachęcenie czytelniczek blogów kulinarnych do korzystania ze strony mojeciasto.pl.

Każda z blogerek zapoznała się z serwisem mojeciasto.pl i sama decydowała, którą część serwisu poleci swoim czytelniczkom. Wybór padł m.in. na „przelicznik miar i wag”, ponieważ jak się okazało, autorki blogów bardzo często otrzymują zapytania i prośby o przeliczenie podanych w przepisie proporcji. Inne promowane moduły to „przelicznik kalorii” czy „porady krok po kroku”, w którym pomocne wskazówki znaleźć mogli ci, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę z pieczeniem. Kampania zakończyła się konkursem na każdym z blogów, w którym pasjonaci słodkich wypieków otrzymali miksery.

1 2 3 4 5